MENU

21 Festiwal Nova Muzyka i Architektura

Kompletna identyfikacja wizualna dla festiwalu organizowanego przez Toruńską Orkiestrę Symfoniczną.   Zapisz
Read More ›

XX Międzynarodowy Festiwal „Nova Muzyka i Architektura”

Na potrzeby Festiwalu „Nova Muzyka i Architektura” wykonaliśmy identyfikację wizualną. W skład pakietu materiałów promocyjnych weszły: folder (36 stron), bilety, zaproszenia, ulotki, ikony i opracowanie grafik na stronę facebook festiwalu oraz wiele adaptacji plakatu festiwalowego na różne media (m.in. rollposter, citylight, rollup i kilka formatów plakatów). Na potrzeby foldera wykonaliśmy cykl zdjęć obiektów architektonicznych Torunia oraz wykonaliśmy ich przetworzenie/filtrację. Naszym zadaniem było zaprojektowanie identyfikacji wizualnej łączącej elementy tradycyjne z nowoczesnymi. Układ siatki, dwukolorowa grafika i dobór czcionek to elementy spójne dla całej linii, jednoznacznie określające wszystkie wydarzenia w ramach festiwalu. Autorem projektu festiwalowego plakatu jest Mariusz Kałdowski.
Read More ›

Klasztorna Spiżarnia

Klasztorna Spiżarnia to pasjonaci zdrowego jedzenia i produktów robionych według sprawdzonych receptur. Sklep Klasztornej Spiżarni poleca tradycyjne wędliny i nabiał, klasztorne zioła, herbatki, kosmetyki naturalne, klasztorne piwa i nalewki oraz wiele innych kuchennych skarbów. Naszym zadaniem było opracowanie logotypu i branding Spiżarni. Postawiliśmy na stylistykę vintage. To działa!
Read More ›

Fonte

Na zlecenie pasjonatów kawy z firmy FONTE wykonaliśmy szereg projektów. Zaczęliśmy od początku, czyli uporządkowania spraw związanych z brandingiem marki. Po zaprojektowaniu kompletu materiałów „administracyjnych” i wybranych marketingowych zebranych w Książkę CI przystąpiliśmy do projektowania opakowań kawy, którą pracownicy Fonte sami palą według dopracowanej przez siebie procedury. Etykiety miały różnić się od popularnych kaw – tak bardzo jak smak palonej kawy FONTE różni się od smaku kawy kupowanej w supermarketach. W efekcie zaproponowaliśmy niebanalne projekty.
Read More ›

GDC

Dla GDC wykonaliśmy projekt logotypu. Jest to jeden z nielicznych projektów, które nie zostały ostatecznie zrealizowane. Włożyliśmy w ten projekt dużo serca więc nie mogliśmy go tak po prostu schować do szuflady. Tu jest odpowiednie miejsce do jego ekspozycji.
Read More ›

Fundacja Pro Familia

Fundacja Pro Familia – projekt logotypu.
Read More ›

ZSIM – Kampania Informacyjna

Dla projektu „Zintegrowany System Informacyjny Miast” przeprowadziliśmy kompleksowe działania. Zakres wykonanych prac obejmował: opracowanie wizualizacji graficznej Projektu (logotypu projektu, książki z systemem identyfikacji wizualnej, ulotki, plakatów, rollupów, strony internetowej, teczki warsztatowej), scenariusza i systemu emisji spotów reklamowych, multimedialnej prezentacji posługiwania się profilem zaufanym z przykładem składania wniosku przez ePUAP oraz stworzenie strony internetowej. Przygotowanie kompletu materiałów informacyjno-promocyjnych obejmujących: broszury, plakaty, ulotki, rollupy, tablice informacyjne, teczki ofertowe, notesy, długopisy i inne. Kolejnym etapem było przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej, obejmującej radio i artykuły sponsorowane w prasie. Ostatnim etapem było przygotowanie i przeprowadzenie 3 konferencji prasowych oraz konferencji podsumowującej projekt, w której jako prelegenci wystąpili m.in. zaproszeni przez nas przedstawiciele Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji oraz przedstawiciele Centrum Projektów Informatycznych. Umowa obejmowała okres od 29.01.2015 r. do 24.09.2015 r. Uzupełnieniem tych projektów było wykonanie strony internetowej projektu oraz wykonanie prezentacji multimedialnej. W wystawionych po zakończeniu projektu referencjach czytamy: „W ocenie Zamawiającego kampania informacyjna, promocyjna zostały wykonane z należytą starannością oraz zgodnie z oczekiwaniami i warunkami umowy. Kampania i wspierające ją działania oraz materiały pomogły zrealizować cele i wskaźniki efektywności projektu. Opracowane projekty graficzne pozwoliły nadać spójną tożsamość projektowi. Logotyp projektu, strona internetowa, prezentacja multimedialna oraz wymienione powyżej materiały promocyjne charakteryzują się estetyką oraz funkcjonalnością i […]
Read More ›

Multisolution Group

Multisolution od 2008 roku operuje w biznesowym sektorze branży turystycznej (MICE). Podkreślają swoje mocne strony: skuteczne działanie, unikatowa wiedza i ciekawe lokalizacje organizowanych wycieczek na wszystkich kontynentach. Tak jak wyrazisty jest Multisolution tak wyraziste muszą być ich materiały komunikacyjne. Dwa kolory – czerwony Pantone i czerń. Klasyka wśród mocnych graficznie projektów. Do tego wykonaliśmy książkę identyfikacji wraz z projektami codziennych materiałów marketingowych, żeby podkreślić wyrazistość tej dynamicznej marki.
Read More ›

Innowacyjna Marka Regionu „InnoMaRe. Made in Kujawsko-Pomorskie”

Na zlecenie Agendy Nauki i Innowacyjności Województwa Kujawsko-Pomorskiego wykonaliśmy projekt logotypu, Książkę Znaku oraz certyfikat konkursu InnoMaRe. Konkurs Innowacyjna Marka Regionu InnoMaRe. Made in Kujawsko-Pomorskie ma na celu wyłonienie i uhonorowanie produktów, usług, procesów, sposobów stanowiących rozwiązanie problemu technicznego (know-how) oferowanych przez kujawsko-pomorskie mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz jednostki naukowe. Projekty muszą wyróżniać się wysoką innowacyjnością i nowoczesnością zastosowanych rozwiązań zarówno w skali kraju, Europy jak i świata. Laureaci InnoMaRe Business/Science – staną się wizytówką województwa oraz otrzymają prawo do posługiwania się certyfikatem InnoMaRe, jako świadectwem innowacyjności oraz identyfikacją pochodzenia zwycięskiego produktu lub rozwiązania.
Read More ›