MENU

Jarosław Pawlicki

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Jarosław Pawlicki

Założyciel i właściciel PNEUMY. Z wykształcenia dziennikarz i politolog. Ukończone z wyróżnieniem Podyplomowe Studia Projektowania Graficznego na Wydziale Grafiki i Malarstwa ASP w Łodzi (czerwiec 2017r.) i Podyplomowe Studia Reklamy i Komunikacji Marki (na SGH w Warszawie, 2015 r.). Obecnie rozpoczyna studia magisterskie na wydziale Grafiki Projektowej ASP w Gdańsku. W branży projektowej/reklamowej pracuje od ponad 15 lat – najpierw w agencji potem w założonej własnej działalności gospodarczej. PNEUMA funkcjonuje nieprzerwanie od 2008 r. a od 2019 roku w studio znajduje się także pracownia ręcznego sitodruku.

Od 2017 roku członek Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej.  www.stgu.pl

 

O mnie

Uwielbiam swoją pracę. Jestem pasjonatem projektowania graficznego, jego hstorii i aktualnych trendów. Lubię czyste projekty i skuteczną komunikację, aczkolwiek zdaję sobie sprawę, że “mniej znaczy więcej” nie zawsze działa. Prywatnie jestem pasjonatem muzyki, melomanem.

Zawsze jestem gotowy do rozpoczęcia nowego projektu. PNEUMA to studio projektowe z kompetencjami w obszarze brandingu, strategii komunikacyjnej i reklamowej, projektowania graficznego i komunikacji wizualnej. PNEUMA to jeden człowiek. Od 2008 roku prowadzę projekty różnej wielkości. Wspólnie z moimi Klientami pracuję nad rozwojem ich marek poprzez projektowanie brandingu, komunikacji, grafiki, wydawnictw czy kampanii reklamowych. Nie wszystko robię sam - do realizowania wybranych zadań zapraszam zaufanych specjalistów. Dotyczy to projektów internetowych, filmowych i prezentacji mulimedialnych.

Kontekst marki i strategia odgrywają duże znaczenie w mojej pracy. Kluczową dla mnie jest praca nad komunikacją i kulturą pracy. Komunikacja jest istotna na wszystkich poziomach, bowiem potrzeba komunikowania Twojej marki skłoniła Ciebie do odwiedzenia mojej strony. Natomiast kultura pracy, budowanie zaufania i długotrwałych relacji biznesowych to wartości, o które warto walczyć w dzisiejszych czasach. Zapraszam do kontaktu.