MENU

Referencje

Skarbnik Miasta Torunia, Urząd Miasta Torunia

Gmina Miasta Toruń z siedzibą przy ulicy Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń potwierdza, iż firma PNEUMA Jarosław Pawlicki wykonała i dostarczyła materiały promocyjno-informacyjne oraz przeprowadziła kampanię informacyjno-promocyjną dla projektu partnerskiego miast Bydgoszczy, Grudziądza i Torunia „Zintegrowany System Informacyjny Miast” realizowanego w ramach PO KL 5.2.1 zgodnie z zawartą umową. Zakres wykonanych prac obejmował: Opracowanie wizualizacji graficznej Projektu (logotypu projektu, książki z systemem identyfikacji wizualnej, ulotki, plakatów, rollupów, strony internetowej, teczki warsztatowej), scenariusza i systemu emisji spotów reklamowych, multimedialnej prezentacji posługiwania się profilem zaufanym z przykładem składania wniosku przez ePUAP oraz stworzenie strony internetowej. Przygotowanie kompletu materiałów informacyjno-promocyjnych obejmujących (broszury, plakaty, ulotki, rollupy, tablice informacyjne, teczki ofertowe, notesy, długopisy i inne. Kolejnym etapem było przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej, obejmującej radio i artykuły sponsorowane w prasie. Ostatnim etapem było przygotowanie i przeprowadzenie 3 konferencji prasowych podsumowujących projekt oraz konferencji podsumowującej projekt, w której jako prelegenci wystąpili m.in. zaproszeni przez Wykonawcę przedstawiciele Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji oraz przedstawiciele Centrum Projektów Informatycznych. Umowa obejmowała okres od 29.01.2015 r. do 24.09.2015 r.

W ocenie Zamawiającego kampania informacyjna, promocyjna zostały wykonane z należytą starannością oraz zgodnie z oczekiwaniami i warunkami umowy. Kampania i wspierające ją działania oraz materiały pomogły zrealizować cele i wskaźniki efektywności projektu. Opracowane projekty graficzne pozwoliły nadać spójną tożsamość projektowi. Logotyp projektu, strona internetowa, prezentacja multimedialna oraz wymienione powyżej materiały promocyjne charakteryzują się estetyką oraz funkcjonalnością i pozwalają pozycjonować projekt ZSIM jako sprzyjający i ułatwiający komunikację pomiędzy mieszkańcami zgodnie z celem projektu. Jakość przygotowanych materiałów promocyjnych i reklamowych jest na wysokim poziomie. Przygotowany przez Wykonawcę mediaplan kampanii prasowej i radiowej wpisuje się w strategię promocji projektu partnerskiego ZSIM. Narzędzia do realizacji celów promocyjnych dobrano skuteczne, spójne i dobrej jakości. Wydarzenia promocyjne (konferencje prasowe i konferencja podsumowująca projekt) zyskały należytą oprawę organizacyjną. Rangę konferencji określa dobór zaproponowanych i zaproszonych przez Wykonawcę prelegentów – ekspertów w swojej branży. Prowadzenie konferencji i catering były przygotowane profesjonalnie.

Dyrektor, Toruńska Orkiestra Symfoniczna

Toruńska Orkiestra Symfoniczna jest organizatorem Międzynarodowego Festiwalu „Nova Muzyka i Architektura”, który na stałe wpisał się już w kalendarz kulturalnych wydarzeń Torunia i regionu kujawsko-pomorskiego. W dniach 24 czerwca – 03 września 2016 r. odbyła się jego jubileuszowa XX edycja.

Na potrzeby Festiwalu firma PNEUMA, reprezentowana przez Jarosława Pawlickiego wykonała  identyfikację wizualną. W skład pakietu materiałów promocyjnych wchodziły: folder (36 stron), bilety, zaproszenia, ulotki, ikony i opracowanie grafik na stronę facebook festiwalu oraz wiele adaptacji plakatu festiwalowego na różne media (m.in. rollposter, citylight, rollup i kilka formatów plakatów). Na potrzeby foldera firma PNEUMA wykonała zdjęcia obiektów architektonicznych Torunia oraz dokonała ich przetworzeń/filtracji cyfrowych. Zadaniem Wykonawcy było zaprojektowanie identyfikacji wizualnej łączącej elementy tradycyjne z nowoczesnymi. Układ siatki, dwukolorowa grafika i dobór czcionek to elementy spójne dla całej linii, jednoznacznie określające wszystkie wydarzenia w ramach festiwalu.

Współpraca przebiegała na najwyższym poziomie. Firma Pneuma wyróżniała się elastycznym i otwartym podejściem do Klienta, tj. bieżący kontakt z Klientem, szybkie poprawki oraz  pomysłowością i bogatym warsztatem graficznym. Pliki produkcyjne uwzględniające różne techniki druku i specyfikacje zostały wykonane poprawnie.

Zlecenie zostało wykonane z należytą starannością oraz zgodnie z oczekiwaniami i warunkami umowy.

Kierownik Działu Marketingu Nawozów, Grupa INCO S.A.

Z firmą PNEUMA Jarosław Pawlicki współpracujemy od 2011 roku. W ostatnich trzech latach w ramach stałej współpracy firma PNEUMA projektuje dla nas opakowania kartonowe, etykiety na opakowania plastikowe (butelki oraz kanistry). Wszystkie projekty opakowań realizowane są przez firmę PNEUMA w oparciu o istniejące systemy identyfikacji wizualnej naszej firmy. Podczas realizacji projektów opakowań firma PNEUMA wykazuje się elastycznością oraz otwartą postawą wobec klienta.

Doceniając współpracę z firmą PNEUMA z pełną świadomością polecamy jej usługi innym klientom.

Klaster “Spiżarnia Kujawsko-Pomorska”

Nasz Klaster pod nazwą “Spiżarnia Kujawsko-Pomorska” powstał z inicjatywy Urzędu Marszałkowskiego i przy wsparciu Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie. Misją klastra jest promocja markowej żywności tradycyjnej, regionalnej oraz ekologicznej będącej wizytówką województwa kujawsko-pomorskiego. W ramach kampanii promocyjnej marki „Spiżarnia Kujawsko-Pomorska” materiały promocyjne z należytą starannością wykonała firma PNEUMA reprezentowana przez Jarosława Pawlickiego. Zaprojektowanie oraz wydruk wydawnictw promocyjnych obejmował: katalog kulinarny Spiżarni Kujawsko-Pomorskiej (format 21x21cm) w wersji polskiej i niemieckiej, ulotkę A4 składaną do DL, ulotkę 3xA4, papierowy podkład stanowiący podkładkę pod talerz. Wydawnictwa stanowiły materiał informacyjno-promocyjny o członkach powiązania kooperacyjnego i ich ofercie handlowej.

Realizacja zlecenia wykonana została z należytą starannością, dokładnością działania i twórczym podejściem do tematu ze strony Wykonawcy. Materiały promocyjne cechuje spójność przekazu wizualnego. Wpisują się one w strategię komunikacji Klastra „Spiżarni Kujawsko-Pomorskiej”.

Klaster „Spiżarnia Kujawsko-Pomorska” poleca firmę PNEUMA Jarosław Pawlicki jako wykonawcę solidnego i wiarygodnego przy realizacji kompleksowych kampanii promocyjnych.

Kierownik Działu Marketingu Nawozów, Grupa INCO S.A.

Z firmą PNEUMA Jarosław Pawlicki współpracujemy od 2011 roku. W ramach ciągłej współpracy firma PNEUMA m.in. projektuje dla nas corocznie Katalog Produktów Ogrodniczych (wydania: 2011/2012, 2012, 2014, 2015, 2016, 2017). Katalogi charakteryzują się przejrzystością, czytelnym rozłożeniem produktów na stronie wraz z ich parametrami oraz zawierają wymagane infografiki, tabelki i wykresy. Szeroka wiedza i doświadczenie zawodowe Wykonawcy są dla nas ogromnym wsparciem.

Współpraca z firmą PNEUMA jest w pełni satysfakcjonująca, w związku z czym możemy rekomendować firmę, jako rzetelnego kontrahenta.